News
Wyprawy
Plany
Różne zdjęcia
Linki
Kontakt
Moja Jawa TS350
Usprawnienia
Remont Jawy (fotki)
CZ 350 Oli
Remont CZ (fotki)
Rower
Przyczepka rowerowa

e-mail

Podsumowanie

Przejechaliśmy 3713 km w 26 dni odwiedzając Czechy, Austrie, Włochy (Wenecje, Rzym, Pizę), Szwajcarię oraz Niemcy. Setki kilometrów przejechanych Alpejskimi serpentynami, od nieustających kilka dni opadów deszczu do jazdy w 55° upale. Gdzie podjazdy i zjazdy osiągają nachylenia przekraczające 18%. Ciągnące się kilometrami tunele. Najwyższa wysokość na jaką wjechaliśmy to 2333m n. p. m., gdzie jeszcze leżał śnieg. Prędkości jakie osiągaliśmy obładowanymi do granic możliwości rowerami przekraczały 80 km/h. Nie było łatwo, ale przynajmniej mamy co wspominać. Oczywiściewypadków też nam nie zabrakło ;) .

Jeżeli chodzi o sprzęt to wszystko się sprawdziło. Mogę śmiało powiedzieć, że udało nam się niczego nie zapomnieć (no może poza discman'em). Mimo wielu awarii udało nam się dojechać do celu i prawie w całości wrócić do domu ;).

Palnik Primus Multifuel jest naprawdę wart swojej dość wysokiej ceny. Eksploatacja na benzynie jest naprawdę tania. Oprócz gotowania służył nam jeszcze do suszenia rzeczy, a nawet ogrzewania się.

Sakwy Crosso rzeczywiście okazały się niezniszczalne. Mimo tego, że podchodziliśmy do nich w sposób "testowy" (zero dbałości i zapobiegliwości) wytrzymały próbę. Nie były straszne im nawet upadki i "szorowanie" po asfalcie. Naprawdę polecam. Należy jednak pamiętać, że przy rolowanym systemie zamykania nie można zbytnio przepakowywać objętościowo sakw. Zapakowaliśmy trochę za dużo i przypłaciliśmy to wylewaniem litrów wody z ich środka. Jednak i na to jest rozwiązanie. Wystarczy dokupić dodatkowe pokrowce Crosso i problem sam się rozwiązuje.

otwórz w nowym oknieDla siebie i Graby bagażniki wykonałem własnoręcznie. Szczególna uwagę należy zwrócić na bagażnik przedni typu lowrider. Na Polskim rynku porządnych przednich bagażników przystosowanych do montażu na widelcach amortyzowanych (szczególnie jeśli nie mają one żadnych mocowań prócz piwotów) się nie uświadczy. Powstała konstrukcja sprawdziła się na wyprawie w 100%. Maksymalna sztywność i wytrzymałość. Cały ciężar trzyma się na obejmach, natomiast mocowanie do piwotów ma za zadanie jedynie ustalić wysokość przy montażu i zwiększyć sztywność boczna.

Wstęp
Uczestnicy
Dzień 1,2,3,4,5,6
Dzień 7,8,9,10,11
Dzień 12,13,14,15,16
Dzień 17,18,19,20,21
Dzień 22,23,24,25,26
Podsumowanie
Statystyka
Ciekawostki
My w mediach
Galeria
  1 2 3 4 5 6
Wyprawa 2002
Wyprawa 2007
trasa wyprawy

2002-2006 © M4riush & gr4b4. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.