News
Rower
Przyczepka rowerowa

Dzień 4

4 DZIEŃ

Z Lądka kierujemy się na Stronie Śląskie, wjeżdżamy na zielony szlak. Droga wije się między drzewami. Kolejny szczyt, gorąco daje się we znaki. Teraz już tylko szybki zjazd ku podnóżom Czarnej Góry. Czuje się świetnie, ten wiatr we włosach... zaraz gdzie ja mam kask? - zostawiłem na szczycie. Obracam rower, zmieniam bieg, ostro naciskam na pedały i ... słyszę tylko głośny zgrzyt. Pięć ogniw łańcucha wykręcone o 360 o, połamana/pogięta przerzutka.(nie tylko wózek ale cały korpus). Rower zepsuty, kask na górze (400 m drogi) i na dodatek jest sobotnie popołudnie! Wchodzę pod górę (Graba wjeżdża i ... łapie gumę). Szybka wymiana dętki, bierzemy kask i zjeżdżamy do najbliższego skrzyżowania z główna droga. Obdzwaniam wszystkie pobliskie sklepy rowerowe ale nigdzie nikt nie odbiera. Skracam łańcuch i próbuje go tak napiąć by bezproblemowo chodził na stałym przełożeniu- co wcale nie jest takie proste kiedy napęd jest bez żadnego napinacza. Spotykamy tu grupkę kolarzy którzy akurat maja do sprzedania przerzutkę... niestety przednia. Dalsza jazdę kontynuuje na jednym przełożeniu - 42:14 (ząbki). Jedziemy szukać sklepów rowerowych - Stronie Śląskie, Lądek Zdrój - nic albo pozamykane albo tylko jakieś sis-y mają. Dojeżdżamy do Kłodzka. Jest sobota wieczór. Przede mną wizja zmarnowanej całej niedzieli. Próbowaliśmy jakoś załatwić nr tel. do właścicieli sklepów ale nie udało się. Nocujemy w schronisku młodzieżowym. Mieliśmy wjechać na Czarną Górę, Śnieżnik, a tu trzeba się tyle cofać;( .

Dzień 1
Dzień 2,3
Dzień 4
Dzień 5
Dzień 6
Dzień 7,8
Dzień 9
Dzień 10,11
Statystyka
Trasa przejazdu
Galeria
1 2 3 4 5 6
Wyprawa 2003
Wyprawa 2007

2002-2006 © M4riush & gr4b4. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.